W tym roku, po raz pierwszy zorganizowaliśmy E-ikony, ranking sklepów Grupy Domodi. Konkurs powstał z myślą o sklepach i użytkownikach naszych serwisów. Poprzez organizację rankingu chcieliśmy wyróżnić naszych partnerów biznesowych, których działania i styl komunikacji są nieszablonowe i wyróżniają się na polskim rynku. Z drugiej strony, postanowiliśmy oddać głos użytkownikom, aby wytypowali swoje ulubione sklepy, w których najczęściej dokonują zakupów online.

 

Grupa Domodi to trzy największe e-commerce w Polsce: Domodi.pl, Allani.pl oraz Homebook.pl, których ofertę zakupową zasila ponad 900 sklepów online. Co miesiąc nasze platformy odwiedza ponad 12 milionów użytkowników, w poszukiwaniu zakupowych inspiracji oraz atrakcyjnych rabatów. W tegorocznych e-ikonach jedną z kategorii był “wybór użytkowników” TOP3. Nagrodzone zostały trzy sklepy online z branży modowej oraz trzy z branży wnętrzarskiej. Topowe pozycje w tej kategorii otrzymały sklepy: Orsay.pl oraz YourHomeStory.com.pl. W kolejce w rankingu fashion pojawiły się: 4F.com.pl na drugim miejscu, oraz Adidas.pl na trzecim. Natomiast w rankingu home – drugim ulubionym sklepem jest AgataMeble.pl, a trzecim – Ikea.pl.

Nagroda główna, o której decydują użytkownicy naszych serwisów, to uhonorowanie całościowej pracy wykonywanej przez sklep internetowy. Zwycięski e-commerce jest wskazywany przez największą liczbę konsumentów jako ulubiona platforma zakupowa. Dodatkowe wyróżnienia to docenienie poszczególnych obszarów działalności sklepów internetowych, a przede wszystkim umiejętności podążania lub wyznaczania aktualnych trendów w branży modowej oraz wnętrzarskiej. – mówi Paweł Piekarski, B2B marketing manager w Grupie Domodi.

Pozostałe nagrody przyznało jury, w skład którego weszli przedstawiciele różnych pionów w Grupie Domodi: Paweł Piekarski, B2B Manager, Martyna Głowińska, Marketing & PR Manager, Marta Kaleta, Brand and Communication Coordinator, oraz Ewelina Saja, Senior Marketing & PR Specialist. Sklepy zostały wyróżnione w ośmiu kategoriach, a oceniane były m.in za: współpracę, zaangażowanie, podejście do ekologii czy wprowadzanie innowacji na rynek. W branży fashion zostały wyróżnione następujące e-commerce:

    • Reserved.pl w kategorii “Ekologia w fashion”, za całokształt działań mających pozytywny impakt na środowisko, w tym za kolekcję eco-awareness 
    • Modivo.pl w kategorii “Innowacja w fashion”, za rozwijanie kanału omnichannel, w którym offline przenika się z online, wyznaczając tym samym nowe kierunki w rozwoju e-commerce
    • Gomez.pl, w kategorii “Najlepszy sklep premium na Domodi.pl”, za szeroki asorytment markowej odzieży premium
    • Born2be.pl w kategorii “Bestseller”, za największą ilośc przejść użytkowników z serwisów Domodi.pl i Allani.pl. 

 

W branży home sklepy były nagradzane w analogicznych kategoriach:

    • Ikea.pl w kategorii “Ekologia w home”, za całkoształt obecnie podejmowanych działań i dążenie do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2030 roku
    • Sfmeble.pl w kategorii “Inspirujące trendy na Homebook.pl”, za możliwość personalizacji prouduktów i wyznaczanie trendów wnętrzarskich, będących inspiracją dla konsumentów
    • Castorama.pl w kategorii “Najbardziej innowacyjny sklep na Homebook.pl”, za wprowadzenie usługi click&colletc oraz catomaty
    • Edinos.pl w kategorii “Bestseller”, za wyjątkową ofertę i największą ilość przejść użytkowników z serwisu Homebook.pl.

 

Dbanie o ekologię, wdrażanie nowatorskich pomysłów ułatwiających zakupy przez internet i odpowiadanie na potrzeby klientów, to stałe podnoszenie jakości usług i rozwój e-commerce w Polsce. Działania te wpisują się już nie tylko w trendy konsumenckie, ale obszary, które wymagają nieustannych ulepszeń i innowacji, co rzutuje na pozytywny wizerunek i pomaga w budowaniu lojalności klientów.

 

Więcej na temat akcji: https://grupadomodi.pl/ranking-sklepow/