W domodi.pl i allani.pl przygotowania do wiosny idą pełną parą – w obu serwisach listingi zapełniają najmodniejsze kreacje nadchodzącego sezonu. Pierwszy powiew wiosny to w końcu doskonały moment, aby wypromować nowe kolekcje ubrań i dodatków, których z niecierpliwością wypatrują miłośnicy mody i zakupów online. 

 

Wiosna, to pora na gruntowne porządki w szafie i odświeżenie garderoby. W poszukiwaniu nowych stylizacji konsumenci przyzwyczajeni do zakupów online, będą eksplorować platformy e-commerce, co potwierdza ostatnie badanie Gemiusa oraz Izby Gospodarki Elektronicznej –  już 73% internautów kupuje przez internet. Zgodnie z naszymi obserwacjami oraz rokującymi prognozami dla e-handlu, najskuteczniejszą formą dotarcia do klienta jest internet, a obecność sklepu w serwisach taki jak domodi.pl czy allani.pl, zwiększa rozpoznawalność sklepu oraz szanse na pomnożenie zysków. 

 

Z nadejściem nowego sezonu, w naszych serwisach modowych startuje kampania promująca trendy wiosenne. Oferta, którą przygotowaliśmy dla naszych partnerów biznesowych, zawiera najpopularniejsze formaty reklamowe, które skutecznie docierają do użytkowników. W ubiegłym roku, w marcu nasze platformy odwiedziło ponad 7 milionów użytkowników, którzy dokonali transakcji o wartości 15,4 mln zł. W ofercie akcji Wiosna 2021 – bestsellery sezonu, wyróżnione zostały 3 pakiety: standard, premium i vip, które pomogą Ci w osiągnięciu zamierzonego celu Twojego sklepu. 

 

Weź udział w akcji jeżeli chcesz wykorzystać potencjał naszych platform modowych i dodatkowo:

  • wypromować nowe kolekcje na wiosnę 2021
  • pozyskać więcej ruchu i nowych transakcji w sklepie
  • dotrzeć do nowych grup docelowych
  • zwiększyć widoczność sklepu w sieci

Skontaktuj się już dziś ze swoim opiekunem handlowym, lub napisz: handlowy@domodi.pl.