
Świadomość konsumencka rośnie z roku na rok, coraz ważniejsza staje się też relacja klient a marka. Wymaga ona wnikliwych obserwacji, a także odpowiedniej reakcji na wymogi i oczekiwania odbiorcy – mówi Martyna Głowińska-Gryglewska, PR & Marketing Manager, Redaktor naczelna Clue.
W najnowszym numerze Clue – magazynu Grupy Domodi, postanowiliśmy zgłębić temat. Hasłem przewodnim wydania stała się właśnie ŚWIADOMOŚĆ, którą wspólnie z ekspertami z branży eksplorujemy na różnych płaszczyznach. Obejmuje ona bowiem szereg umiejętności i kompetencji związanych z prowadzeniem firmy, która ma przecież określone cele. Odnosi się nie tylko do praktyk handlowych, ale także do szerszego środowiska, w którym one występują.
– Jak zmieniła się świadomość konsumentów na przestrzeni ostatniej dekady?
– Jaką rolę odgrywa dziś automatyzacja komunikacji w branży e-commerce?
– Jak świadomie budować doświadczenia zakupowe klientów w e-sklepie w erze Covid-19?
– Na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy lokowaniu produktu w Internecie?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w 5. numerze Clue.
W najnowszym wydaniu Clue – magazynu Grupy Domodi, swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się m.in: Michał Sadowski, Founder & CEO, Brand24, Paweł Tkaczyk, strateg marek, Małgorzata Pogorzelska, Product and Communication Strategist,Grupa Wirtualna Polska, Michał Siegieda, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i PR,Grupa Wirtualna Polska i wiele innych.
Zapraszamy do lektury!
Nowy numer Clue dostępny jest tutaj!
Najnowsze komentarze