Wzrost świadomości konsumentów w Polsce, oraz pojawienie się wiele nowych, polskich marek na rynku odzieżowym, sprawiło że coraz chętniej sięgają oni po lokalne produkty. Preferencje klientów ulegają transformacji i rezygnacja z zakupu odzieży w zagranicznych sieciówkach na rzecz polskich marek zaczyna zyskiwać na popularności. Według raportu Open Research “Patriotyzm konsumencki Polaków” z lipca 2020, wskazuje że zainteresowanie narodowością kupowanych produktów wśród polskiego społeczeństwa wynosi, aż 91%. Dynamikę wzrostu dla znaczenia polskiego pochodzenia produktów największą obserwujemy w kategoriach: odzież i obuwie +20%, oraz kosmetyki +22%. Polacy deklarują się na zakup w rodzimych sklepach z uwagi na takie czynniki jak: dobra jakość, wsparcie polskiej gospodarki, patriotyzm konsumencki.    

Najbliższa kampania na Domodi.pl i Allani.pl, ktora pojawi się z początkiem kwietnia, dedykowana jest polskim sklepom i markom odzieżowym. Promocja lokalnych konceptów ma na celu wsparcie użytkowników obu serwisów w wyborze odzieży pochodzącej z Polski. Każda firma, która dołączy do naszej akcji ma okazję zwiększyć rozpoznawalność swojego brandu w internecie i dotrzeć do szerokiego grona konsumentów, dla których zakup odzieży stanowi przemyślany wybór. Akcję “polskie marki – poznaj polską modę” będą wspierać popularne formaty reklamowe, które kierujemy aż do 8 milionów użytkowników. 

 


Jeżeli chcesz, aby Twój sklep dołączył do akcji skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym, lub napisz na: handlowy@domodi.pl.