Czwarty kwartał roku rozpoczął się na dobre, a to oznacza tylko jedno – przed nami najważniejszy dla handlu okres. To także czas podsumowań, między innymi tego, czy osiągnęliśmy oczekiwane wyniki lub pozycje. Poniekąd, także dlatego słowo OCZEKIWANIE stało się motywem przewodnim, drugiego już numeru, online’owego kwartalnika Clue – magazynu Grupy Domodi. 

Redakcja naszego magazynu, planując jego skład w sierpniu, postawiła w tym wydaniu na praktyczną wiedzę. A tę, podobnie jak w 1 numerze, przekazuje szereg ekspertów i gości zaproszonych na łama online’owej publikacji.

OCZEKIWANIE

Nie bez powodu, ten chłonny i wieloznaczny zwrot stał się hasłem przewodnim drugiego numeru. Oczekujemy bowiem efektów podejmowanych działań. Świąt i Nowego Roku. Oczekujemy, jako konsumenci, konkretnych zachowań i wartości od marek. Czego jeszcze? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie właśnie w Clue!

Porady dla biznesu

Głównym core’m 2 numeru jest tematyczna wkładka związana z Black Friday i tym, w jaki sposób przygotować swój sklep i jego komunikację na ten okres. To łącznie 6 materiałów, które tworzą kompendium sprawdzonej w praktyce wiedzy. O obszerne materiały z zakresu pozycjonowania SEO, e-mail marketingu czy social mediów zadbali specjaliści na co dzień zajmujący się tymi tematami w Grupie Domodi.

Wartym uwagi jest również insight konsumencki, pozyskany na potrzeby Clue za pomocą anonimowej ankiety, który pozwala wnikliwie analizować zachowania konsumentów z związku z zakupem prezentów na Święta Bożego Narodzenia.

Rok 2021: predykcje

Clue – magazyn Grupy Domodi to także próba predykcji tego, co czeka biznes w 2021 roku. A swoimi przemyśleniami i komentarzem na ten temat podzielili się : Agnieszka Pająk, Ajka Mroczkowska, Anka Krystyniak, Jarosław Skotnicki Karina Grygierek, Karol Misztal, Magdalena Kacalak i Magdalena Skibka.

I znacznie więcej

Poza tym, na ponad 80 stronach znalazły się podsumowania trendów – również tych w marketingu i komunikacji, wywiady oraz informacje o nadchodzącej premierze nowego wydania Homebook Design.

Cały numer dostępny jest do pobrania TUTAJ.

Niezmiennie zapraszamy do współpracy ekspertów i marki przy kolejnym, trzecim numerze, który ukaże się na początku 2021 roku.