Clue - magazyn Grupy Domodi

Niezależne wydawnictwo skupiające szerokie spojrzenie na e-commerce oraz branżę fashion.

Obserwujemy, analizujemy i dyskutujemy. Wszystkie treści każdorazowo przygotowywane są przez ekspertów z branży. Jeśli chcesz wspólnie z nami tworzyć bazę wiedzy na temat mody i biznesu – napisz do nas! 

5/2021

Temat przewodni: ŚWIADOMOŚĆ

Wzrastające wymagania rynku, partnerów, a także samych konsumentów stawiają przed przedstawicielami różnych branż z rynku e-commerce codziennie mniejsze i większe wyzwania. By móc je z sukcesem realizować, trzeba mieć świadomość biznesową.

W piątym numerze Clue przeczytacie m.in o:

  • jak zmieniła się świadomość konsumentów na przestrzeni ostatniej dekady?
  • jaką rolę odgrywa dziś automatyzacja komunikacji w branży e-commerce?
  • jak świadomie budować doświadczenia zakupowe klientów w e-sklepie w erze Covid-19?
  • na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy lokowaniu produktu w Internecie?

W najnowszym numerze swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się m.in.:

Magdalena Korol

Adwokatka, wspólniczka kancelarii Creativa, Prezeska Instytutu Prawa Mody

Michał Sadowski

CEO, Brand24

Olga Gołaszewska

Content Manager, Agencja Mayko

Michał Siegieda

Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i PR, Grupa Wirtualna Polska

Katarzyna Sokół-Borek

E-commerce Project Manager, Strix

Mariusz Pełechaty

KODA Bots

Marta Marchlewska

Social Media Specialist, Grupa Wirtualna Polska

Iwona Dąbrowska

Dyrektorka kolekcji, Kubota

Paweł Tkaczyk

Strateg marki

Magdalena Kosowska

Senior Social Media Specialist, Grupa Domodi

Marcin Winiszewski

Product Designer, Grupa Domodi

Małgorzata Pogorzelska

Product and Communication Strategist, Grupa Wirtualna Polska

INNE NUMERY

4/2021

Temat przewodni: MECHANIZMY

W branży modowej występują na wielu płaszczyznach: marketing, sprzedaż, logistyka, produkcja i wiele innych. Są sposobem, w jaki coś powstaje, przebiega i działa… lub nie. Niewątpliwie warto im się przyjrzeć, by z pełną świadomością usprawniać działanie firmy i zawsze być o krok do przodu.

 

W czwartym numerze Clue przeczytacie m.in o:

  • mechanizmach zakupowych bliskich konsumentom – raport
  • roli reklamy internetowej przy pozyskaniu i utrzymaniu ruchu w punktach stacjonarnych
  • jak, zgodnie z prawem, powinien działać sklep internetowy
  • czym jest social retail
  • jak będzie wyglądała przyszłość branży mody

3/2021

Temat przewodni: WARTOŚCI

Obserwując rynek mody w Polsce i na świecie dostrzegamy rosnącą świadomość konsumencką, która staje się motorem rewolucji jaka dokonuje się na gruncie decyzji zakupowych. Jako klienci zaczynamy przyglądać się markom, oczekujemy transparentności i konkretnych postaw… czyli wartości, z którymi się utożsamiamy. 

W trzecim numerze Clue przeczytacie m.in:

  • kluczowe wartości w biznesie oczami ekspertów z branży
  • raport: wybory konsumenckie, a identyfikacja z wartościami marki
  • jak decyzje zakupowe odzwierciedlają tożsamość konsumencką? 
  • wartości liczbowe: analizy i mierzenie efektywności 
  • w jaki sposób stworzyć tożsamość organizacji? 
  • wartości budujące współczesnego influencera

2/2020

Temat przewodni: OCZEKIWANIE

Drugie wydanie Clue jest próbą odpowiedzi na oczekiwania postrzegane przez pryzmat biznesu i marketingu. Wspólnie z ekspertami podsumowujemy mijający rok i dzielimy się merytoryczną wiedzą na temat skutecznych działań sprzedażowych podczas Black Friday, któremu w tym numerze poświęcamy cały osobny rozdział.

W drugim numerze Clue przeczytacie m.in:

  • 2021: nowa dekada, którą rozpoczyna wielka transformacja
  • insight konsumencki: jak użytkownicy kupują prezenty świąteczne?
  • rok 2021 w biznesie: jaki będzie? Predykcje i przewidywania
  • marki modowe jutra: trzy filary działalności w 2021
  • podsumowanie trendów 2020
 

1/2020

Temat przewodni: OD NOWA

Kiedy lockdown sprawił, że „wczoraj’ zatarło swoje granice z „jutrem”, wszyscy wstrzymaliśmy oddech. Przestaliśmy liczyć: dni, godziny, minuty. Zwolniliśmy obroty, a to pozwoliło nam odkryć pewne straty życia OD NOWA. Czas lockdown’u zbliżył użytkowników do marek, a te stały się powiernikami, mecenasami czy mentorami, wyznaczającymi wartości i kierującymi postawy konsumenckie. 

W pierwszym numerze Clue przeczytacie m.in:

  • jak wyglądać będzie świat od nowa okiem branży, 
  • co będą kupować Polacy w najbliższych miesiącach – badanie przeprowadzone na użytkownikach platform: Domodi, Allani oraz Homebook, 
  • jak przygotować sklepy do nowych realiów biznesowych

Wzmacniamy intencje zakupowe użytkowników, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim e-commerce.

All Right Reserved by GRUPA DOMODI © 2020