Clue - magazyn Grupy Domodi

Niezależne wydawnictwo skupiające szerokie spojrzenie na e-commerce oraz branżę fashion.

Obserwujemy, analizujemy i dyskutujemy. Wszystkie treści każdorazowo przygotowywane są przez ekspertów z branży. Jeśli chcesz wspólnie z nami tworzyć bazę wiedzy na temat mody i biznesu – napisz do nas! 

3/2021

Temat przewodni: WARTOŚCI

Obserwując rynek mody w Polsce i na świecie dostrzegamy rosnącą świadomość konsumencką, która staje się motorem rewolucji jaka dokonuje się na gruncie decyzji zakupowych. Jako klienci zaczynamy przyglądać się markom, oczekujemy transparentności i konkretnych postaw… czyli wartości, z którymi się utożsamiamy. 

 

W trzecim numerze Clue przeczytacie m.in:

– kluczowe wartości w biznesie oczami ekspertów z branży

– raport: wybory konsumenckie, a identyfikacja z wartościami marki

– jak decyzje zakupowe odzwierciedlają tożsamość konsumencką? 

– wartości liczbowe: analizy i mierzenie efektywności 

– w jaki sposób stworzyć tożsamość organizacji? 

– wartości budujące współczesnego influencera

W najnowszym numerze

Bartek Sibiga

CEO agencji DDOB
Katarzyna hetman

Katarzyna Hetman

Właścicielka marki Hetman Jewelry
Jakub Zublewicz

Jakub Zublewicz

Prezes zarządu Refeel
monika przywara strzałka

Monika Przywara-Strzałka

Właściciel marki Przywara Strzałka
ewelina salwuk marko

Ewelina Salwuk Marko

Red. nacz. portalu faszyn.com, Właścicielka Agencja Sal-Mar, Twórca GoWomen.pl
katarzyna wielchowska

Katarzyna Wielochowska

IT Senior HR Business Partner Wirtualna Polska
emilia czuryk

Emilia Czuryk

Właścicielka drukarni Reprint
urszula kalużna

Urszula Kałużna

Redaktor naczelna Exspace.pl
martyna rudnicka

Martyna Rudnicka

Fotograf
natalia gruszecka

Natalia Gruszecka

Właścicielka marki ENDE Cosmetics
sylwia dębicka

Sylwia Dębicka

Art director, artystka, ilustratorka, założycielka grupy Polskie Marki Modowe
nikola gromala

Nikola Gromala

Młodszy analityk, Grupa Domodi

Sylwia Włodarczyk

Spec. ds rozwoju biznesu w agencji SKIVAK

Inne numery

2/2020

Temat przewodni: OCZEKIWANIE

Drugie wydanie Clue jest próbą odpowiedzi na oczekiwania postrzegane przez pryzmat biznesu i marketingu. Wspólnie z ekspertami podsumowujemy mijający rok i dzielimy się merytoryczną wiedzą na temat skutecznych działań sprzedażowych podczas Black Friday, któremu w tym numerze poświęcamy cały osobny rozdział.

 

W drugim numerze Clue przeczytacie m.in:

– 2021: nowa dekada, którą rozpoczyna wielka transformacja 

– insight konsumencki: jak użytkownicy kupują prezenty świąteczne? 

– rok 2021 w biznesie: jaki będzie? Predykcje i przewidywania 

– marki modowe jutra: trzy filary działalności w 2021 

– podsumowanie trendów 2020 

1/2020

Temat przewodni: OD NOWA

Kiedy lockdown sprawił, że “wczoraj’ zatarło swoje granice z “jutrem”, wszyscy wstrzymaliśmy oddech. Przestaliśmy liczyć: dni, godziny, minuty. Zwolniliśmy obroty, a to pozwoliło nam odkryć pewne straty życia OD NOWA. Czas lockdown’u zbliżył użytkowników do marek, a te stały się powiernikami, mecenasami czy mentorami, wyznaczającymi wartości i kierującymi postawy konsumenckie. 

W pierwszym numerze Clue przeczytacie m.in:

– jak wyglądać będzie świat od nowa okiem branży, 

– co będą kupować Polacy w najbliższych miesiącach – badanie przeprowadzone na użytkownikach platform: Domodi, Allani oraz Homebook, 

– jak przygotować sklepy do nowych realiów biznesowych 

Wzmacniamy intencje zakupowe użytkowników, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim e-commerce.

All Right Reserved by GRUPA DOMODI © 2020