Clue - magazyn Grupy Domodi

Niezależne wydawnictwo skupiające szerokie spojrzenie na e-commerce oraz branżę fashion.

Obserwujemy, analizujemy i dyskutujemy. Wszystkie treści każdorazowo przygotowywane są przez ekspertów z branży. Jeśli chcesz wspólnie z nami tworzyć bazę wiedzy na temat mody i biznesu – napisz do nas! 

4/2021

Temat przewodni: MECHANIZMY

W branży modowej występują na wielu płaszczyznach: marketing, sprzedaż, logistyka, produkcja i wiele innych. Są sposobem, w jaki coś powstaje, przebiega i działa… lub nie. Niewątpliwie warto im się przyjrzeć, by z pełną świadomością usprawniać działanie firmy i zawsze być o krok do przodu.

 

W czwartym numerze Clue przeczytacie m.in o:

  • mechanizmach zakupowych bliskich konsumentom – raport
  • roli reklamy internetowej przy pozyskaniu i utrzymaniu ruchu w punktach stacjonarnych
  • jak, zgodnie z prawem, powinien działać sklep internetowy
  • czym jest social retail
  • jak będzie wyglądała przyszłość branży mody

W najnowszym numerze

Agnieszka Polemika

założycielka marki Polemika

Agnieszka Romanowska

Social Media Performance Manager, Grupa Domodi

Magdalena Michalak

Prezes SAVOIR7.pl, jedyna w Polsce Trenerka

Sabina Śliwka

User Experience Designer, Wirtualna Polska Media

Konrad Jezierski

Dyrektor ds. Retail w eobuwie.pl

Milena Bieńkowska

Twórczyni BIENKOVSKA

Aleksandra Tadrzak

Content Team Leader, Packhelp

Monika Klimkiewicz

Dziadek do orzechów

Rafał Makula

E-commerce & Performance Specialist, Wirtualna Polska Media

Łukasz Rzepecki

Co-Founder and CEO, WEARFITS

Barbara Kruk-Starzec

Trend Researcher

Arkadiusz Szczudło

adwokat branży odzieżowej i IT, wspólnik kancelarii Creativa, wiceprezes Instytutu Prawa Mody

Sonia Przybył

badaczka trendów, Agencja Metaphor

INNE NUMERY

3/2021

Temat przewodni: WARTOŚCI

Obserwując rynek mody w Polsce i na świecie dostrzegamy rosnącą świadomość konsumencką, która staje się motorem rewolucji jaka dokonuje się na gruncie decyzji zakupowych. Jako klienci zaczynamy przyglądać się markom, oczekujemy transparentności i konkretnych postaw… czyli wartości, z którymi się utożsamiamy. 

W trzecim numerze Clue przeczytajcie m.in:

  • kluczowe wartości w biznesie oczami ekspertów z branży
  • raport: wybory konsumenckie, a identyfikacja z wartościami marki
  • jak decyzje zakupowe odzwierciedlają tożsamość konsumencką? 
  • wartości liczbowe: analizy i mierzenie efektywności 
  • w jaki sposób stworzyć tożsamość organizacji? 
  • wartości budujące współczesnego influencera

2/2020

Temat przewodni: OCZEKIWANIE

Drugie wydanie Clue jest próbą odpowiedzi na oczekiwania postrzegane przez pryzmat biznesu i marketingu. Wspólnie z ekspertami podsumowujemy mijający rok i dzielimy się merytoryczną wiedzą na temat skutecznych działań sprzedażowych podczas Black Friday, któremu w tym numerze poświęcamy cały osobny rozdział.

W drugim numerze Clue przeczytajcie m.in:

  • 2021: nowa dekada, którą rozpoczyna wielka transformacja
  • insight konsumencki: jak użytkownicy kupują prezenty świąteczne?
  • rok 2021 w biznesie: jaki będzie? Predykcje i przewidywania
  • marki modowe jutra: trzy filary działalności w 2021
  • podsumowanie trendów 2020
 

1/2020

Temat przewodni: OD NOWA

Kiedy lockdown sprawił, że “wczoraj’ zatarło swoje granice z “jutrem”, wszyscy wstrzymaliśmy oddech. Przestaliśmy liczyć: dni, godziny, minuty. Zwolniliśmy obroty, a to pozwoliło nam odkryć pewne straty życia OD NOWA. Czas lockdown’u zbliżył użytkowników do marek, a te stały się powiernikami, mecenasami czy mentorami, wyznaczającymi wartości i kierującymi postawy konsumenckie. 

W pierwszym numerze Clue przeczytajcie m.in:

  • jak wyglądać będzie świat od nowa okiem branży, 
  • co będą kupować Polacy w najbliższych miesiącach – badanie przeprowadzone na użytkownikach platform: Domodi, Allani oraz Homebook, 
  • jak przygotować sklepy do nowych realiów biznesowych 

Wzmacniamy intencje zakupowe użytkowników, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim e-commerce.

All Right Reserved by GRUPA DOMODI © 2020