Przed nami kolejny boom zakupowy, czyli gratka dla fanów e-zakupów. W tym roku, po raz 11 będziemy obchodzić Dzień Darmowej Dostawy, co oznacza, że 10 grudnia 2020 r. towary nabywane online nie będą obciążone kosztami dostawy.

Darmowa dostawa to kuszący bodziec zakupowy wśród osób robiących zakupy w sieci. Potwierdza to badanie “E-commerce w Polsce 2020”, realizowane przez Gemius Polska, z którego wynika, że 78% respondentów wskazuje bezpłatną wysyłkę jako istotnym czynnik, dla którego decydują się kupować częściej w wybranym e-sklepie. Im większa jest wartość koszyka zakupowego klienta, tym bardziej motywuje go bezpłatny koszt dostawy, do sfinalizowania transakcji.

Grudzień to ważny, a zarazem intensywny miesiąc w roku kalendarzowym dla branży e-commerce. Wszyscy liczymy na jak najlepsze wyniki, które pozwolą nam z sukcesem zamknąć rok. Udział w akcjach, takich jak Dzień Darmowej Dostawy stymuluje naszych użytkowników do zakupu w sklepach internetowych. Jako partnerzy tegorocznej edycji, będziemy eksponować ofertę z darmową dostawą, we wszystkich serwisach Grupy Domodi – opowiada Paweł Piekarski, B2B Manager.

Polacy kupują online

Popularność branżowej akcji Dzień Darmowej Dostawy rośnie w zaskakującym tempie. W tegorocznej edycji zapowiedziało swój udział już ponad 700 sklepów, a ilość produktów w ofercie sklepów przekroczyła już milion sztuk. Jak się okazuje, Polacy coraz chętniej kupują w e-commerce, a przez sytuację epidemiologiczną są bardziej skłonni zamówić towary czy usługi online, przez wzgląd na bezpieczeństwo i wygodę zakupów. Potwierdza to również raport z badania przygotowanego przez Gemius Polska “E-commerce w Polsce 2020”, liczba e-konsumentów w Polsce wzrasta, już 72% robi zakupy w sieci. Co ciekawe, największy procent kupujących jest w przedziale wieku: 35 – 48 (32%), oraz 50+ (28%).

Wspieranie dobrych nawyków

Za akcją Dzień Darmowej Dostawy stoi idea wspieranie polskiego e-handlu oraz promowanie nawyków kupowania online. Organizacja kampanii ma na celu także zwrócenie uwagi konsumentów na szereg korzyści, jakie stoją za robieniem internetowych zakupów: oszczędność pieniędzy i czasu, dostępność produktów, nieograniczony czas wyboru, czy możliwość pozostania w domu i skorzystania z darmowej dostawy. 

 

W tym roku także postanowiliśmy zaangażować się akcję, stając się oficjalnym partnerem Dnia Darmowej Dostawy. 

Jeżeli chcesz zgłosić swój sklep do udziału w akcji, wejdź na stronę: https://www.dziendarmowejdostawy.pl.