Specjalista ds. wsparcia technicznego e-commerce - GRUPA DOMODI

GRUPA DOMODI > Kariera > Specjalista ds. wsparcia technicznego e-commerce

Twój zakres obowiązków:

✓ wsparcie techniczne współpracujących z nami sklepów

✓ weryfikacja poprawności plików produktowych

✓ pomoc w instalacji pixela konwersji

✓ wstępna analiza błędów

✓ praca nad usprawnieniem procesów integracji sklepów z naszymi serwisami

✓ rozwijanie narzędzi

Nasze wymagania:

✓ znajomość xml, csv

✓ znajomość systemu Windows i pakietu MS Office

✓ analityczny dryg

✓ nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień

✓ dobra organizacja czasu pracy.

Mile widziane:

posiadasz podstawową znajomość funkcjonowania platform lub sklepów internetowych

znasz podstawy programowania (Python, JavaScript)

dobrze radzisz sobie z SQL

masz podstawową wiedzę z zakresu budowy stron HTML

doceniasz pracę zespołową

znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

✓ szeroki zakres odpowiedzialności i możliwości rozwoju poprzez projekty wewnętrzne oraz szkolenia i warsztaty zewnętrzne

✓ swobodę i samodzielność w realizacji codziennych zadań

✓ pakiet benefitów pracowniczych: karta multisport, prywatna opieka, dofinansowania do szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie i inne

✓ wsparcie przy zorganizowaniu stanowiska do pracy zdalnej w Twoim domu.

 

Wyślij swoje CV na adres: praca@domodi.pl pamiętając o dołączeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami)”. Jeśli nie dołączysz tego oświadczenia, niestety, nie będziemy mogli brać pod uwagę Twojej aplikacji.