SEM Specialist:
- – Swoboda i samodzielność w realizacji codziennych zadań,
- – Możliwość pracy na bardzo dużych budżetach, w oparciu o dedykowaną strategię reklamową, z wewnętrznymi rozwiązaniami i systemami automatyzacji,
- – Możliwość przeprowadzania testów i wdrażania własnych pomysłów contentowych i optymalizacyjnych,
- – Praca w dużym zespole specjalistów SEM i możliwość wzajemnego dzielenia się wiedzą,
- – Elastyczne godziny pracy i darmowa opieka medyczna.
Myślisz – niemożliwe. A my na to – właśnie tak się u nas pracuje 🙂 Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy!
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
- – Zarządzaniem codzienną realizacją płatnych działań w search, shopping oraz display;
- – Wprowadzaniem optymalizacji stawek, analizą danych, rozwiązywaniem bieżących problemów, wprowadzaniem i modyfikowaniem słów kluczowych, testów A/B i usprawnień jakie tylko wpadną Ci do głowy 🙂
- – Będziesz brał/a udział w planowaniu i realizowaniu ogólnej strategii pozyskiwania ruchu z kanałów Google, dostarczaniem prognoz oraz rekomendowaniem działań;
- – Zapewnianiem płynnego przejścia od planowania do realizacji;
- – Pracą nad koncepcjami i wdrażaniem strategii optymalizacji oraz testy kampanii w zespole specjalistów SEM, z naciskiem na pożądany zwrot z inwestycji;
- – Wdrażaniem i zarządzaniem projektami automatyzacji dla naszych działań, aby zwiększać wydajność i osiągać ponadprzeciętne wyniki;
- – Pracować z wielofunkcyjnymi członkami zespołu oraz partnerami zewnętrznymi;
- – Współtworzyć zainicjowane projekty i inicjatywy zespołowe oraz ogólnofirmowe.
SZUKAMY CIĘ, JEŚLI:
- – Posiadasz doświadczenie w Google Ads oraz na bieżąco śledzisz nowe trendy w internecie i wykorzystujesz je w pracy;
- – Planujesz i realizujesz kampanie Google Ads dla sklepów ecommerce;
- – Z łatwością odnajdujesz potrzebne Ci dane w Google Analytics;
- – Napędzają Cię dane i wiesz, że analiza i wyciąganie wniosków są niezbędne do usprawniania pracy;
- – Ważna jest dla Ciebie realizacja celów biznesowych;
- – Pracujesz sprawnie i efektywnie;
- – Sprawnie poruszasz się po Excelu;
- – Jesteś aktywny/a, kreatywny/a i zaangażowany/a w swoje obowiązki;
- – Zdane certyfikaty Google Ads będą Twoim dodatkowym atutem;
- – Umiejętność generowania raportów w Data Studio będzie Twoim dodatkowym atutem.