Twój zakres obowiązków:
✓ wsparcie w tworzeniu kalendarza redakcyjnego, analiza fraz kluczowych, współpraca z copywriterami
✓ publikacja własnych oraz nadesłanych treści w CMS
✓ przygotowywanie artykułów do akcji marketingowych i na potrzeby SEO
✓ współpraca z działem graficznym (zlecanie grafik) publikowanie i aktualizacja materiałów
✓ współpraca z działem handlowym przy zamówieniach contentowych.
Nasze wymagania:
✓ posiadasz podstawową wiedzę z zakresu SEO
✓ interesujesz się modą i śledzisz trendy
✓ posiadasz doświadczenie copywriterskie – umiejętność pisania, redagowania i korekty tekstów i możesz pochwalić się swoimi przykładowymi tekstami
✓ potrafisz korzystać z narzędzi do analizy efektów tekstów content marketingowych – Google Analytics i Search Console
✓ znasz narzędzia do analizy fraz i konkurencji, np. Ahrefs, Senuto
✓ znasz Google Suite – arkusze, dokumenty, prezentacje
✓ współpraca z ludźmi sprawia Ci przyjemność
✓ jesteś osobą kreatywną, masz głowę pełną pomysłów i nie boisz się nimi dzielić!
Oferujemy:
✓ pracę w zespole współtworzącym dwie największe platformy modowe e-commerce w Polsce
✓ swobodę i samodzielność w realizacji codziennych zadań
✓ wsparcie przy zorganizowaniu stanowiska do pracy zdalnej w Twoim domu
✓ designerskie i wygodne biuro z dobrym dojazdem z każdego punktu miasta, dla tych którzy wolą z biura.
Wyślij swoje CV na adres: praca@domodi.pl pamiętając o dołączeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami)”. Jeśli nie dołączysz tego oświadczenia, niestety, nie będziemy mogli brać pod uwagę Twojej aplikacji.