Integracja analityki

ZINTEGROWANA ANALITYKA TO LEPSZE WYNIKI SKLEPU

Dzięki integracji analityki poznamy preferencje użytkowników, którzy przeszli do Twojego sklepu. Nasze algorytmy będą w stanie “uczyć się” Twojej oferty i prezentować produkty użytkownikom, którzy faktycznie są zainteresowani ich zakupem.

Każdego dnia analizujemy ponad 0,5 mln zachowań użytkowników

BIG DATA o użytkownikach i ich preferencjach zakupowych

Dzięki integracji analityki możemy monitorować i zapisywać zdarzenia wykonywane przez użytkowników, również na stronie Twojego sklepu. To pozwala nam na odpowiednią segmentację użytkowników i wyświetlanie dopasowanych reklam i produktów na listingach. 

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI) nasze algorytmy są w stanie “uczyć się” Twojej oferty i prezentować produkty użytkownikom, którzy faktycznie są zainteresowani ich zakupem.

Jakie korzyści niesie za sobą integracja analityki?

Podstawowy sposób integracji analityki poprzez Google Analytics

Rozszerzona analityka poprzez instalację pixela konwersji

Polega ona na zainstalowaniu bezpośrednio na swojej stronie fragmentu skryptu. Dzięki temu możemy poznać i przeanalizować zachowania użytkownika, który przechodzi na stronę sklepu z Domodi.pl, Allani.pl lub Homebook.pl. Wiedza na temat produktów, które klienci wybierają najchętniej, wspiera optymalizację prowadzonych działań reklamowych oraz ułatwia kontrolowanie i zarządzanie ofertą sklepu.

Jakie dane otrzymujemy po rozszerzeniu analityki?

Zwiększ liczbę transakcji w Twoim e-commerce

Dołącz do serwisów Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl, pozyskaj nowych użytkowników i zwiększ sprzedaż w Twoim sklepie internetowym. 

Wzmacniamy intencje zakupowe użytkowników, aby zwiększyć sprzedaż w Twoim e-commerce.

All Right Reserved by GRUPA DOMODI © 2020