Wartości, bo o nich mowa, dzisiaj jak nigdy odgrywają kluczową rolę w budowaniu marki. Ich głównym celem jest nadawanie kierunku działaniom podejmowanym przez brand. Nie bez przyczyny stały się one motywem przewodnim nowego, trzeciego już, a pierwszego w 2021 roku, numeru Clue – online’owego magazynu Grupy Domodi.

“Obserwując rynek mody w Polsce i na świecie dostrzegamy rosnącą świadomość konsumencką, która staje się motorem rewolucji jaka dokonuje się na gruncie decyzji zakupowych. Jako klienci zaczynamy przyglądać się markom, oczekujemy transparentności i konkretnych postaw… czyli wartości, z którymi się utożsamiamy” – mówi Martyna Głowińska, redaktor naczelna Clue. 

To właśnie impakt użytkowników sprawił, że wartości marki pną się w górę piramidy aspektów istotnych dla konsumenta. Dzisiaj – młode pokolenia, które doszły i sukcesywnie dochodzą do zakupowego głosu wybierają marki z charakterem, przekazem dopasowanym do ich własnych wartości czy po prostu konsekwentnych w swych działaniach. A to wymaga elastyczności i czujności biznesowej. Jak zatem tworzyć love brand i docierać do nowych grup odbiorców? Na to, i wiele innych pytań, odpowiedzi udzielili nam zaproszeni goście. Swoimi praktycznymi radami na temat tożsamości dzielą się m.in. Sylwia Włodarczyk z agencji SKIVAK, Bartosz Sibiga z agencji influencerów DDOB, czy Ewelina Salwuk-Marko redaktor naczelna portalu Feszyn.com oraz wiele innych osób, na co dzień tworzących  swoje marki. 

Nowy numer Clue dostępny jest TUTAJ!