Blog - GRUPA DOMODI

CLUE – magazyn Grupy Domodi

CLUE – magazyn Grupy Domodi

Szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i designu, poruszające tematy z zakresu: trendów, biznesu i komunikacji. CLUE to online’owy kwartalnik, którego punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów staną się hasła odpowiadające aktualnej sytuacji rynkowej.   Clue – magazyn Grupy Domodi to publikacja wydawana od Q III 2020. […]

Czytaj więcej
Podstawy konwersji i modeli atrybucji

Podstawy konwersji i modeli atrybucji

Analizując dane dotyczące sprzedaży w sklepie internetowym, bardzo często ograniczamy się jedynie do sprawdzenia skuteczności ostatniego źródła przed konwersją. W rzeczywistości jednak niezmiernie istotna jest analiza całej ścieżki, którą przeszedł użytkownik. Pobierz poradnik Konwersja w GA (Last Click) W większości sklepów domyślna konwersja w GA w module e-commerce jest przypisywana […]

Czytaj więcej
Źródła ruchu na stronie – dlaczego i jak w nie inwestować?

Źródła ruchu na stronie – dlaczego i jak w nie inwestować?

Informacje skąd przychodzą użytkownicy na twój serwis lub stronę www są bardzo cenne, bo pozwalają zmierzyć efektywność podjętych działań promocyjnych. Ich analiza umożliwia określenie skuteczności działań reklamowych, które prowadzi twoja firma, a także odkrywa niewykorzystany potencjał, w który warto zainwestować. Wszelkie analizy zachowań użytkowników zaczynają się od źródła ruchu. Dowiedz […]

Czytaj więcej
Dołącz do najgorętszej wyprzedaży tego lata – SUMMER SALE na Domodi.pl

Dołącz do najgorętszej wyprzedaży tego lata – SUMMER SALE na Domodi.pl

Domodi Summer Sale 2020 to największa akcja wyprzedażowa w polskim internecie, która już teraz cieszy się ogromną popularnością. W tym roku wystartowaliśmy z gorącymi promocjami od czerwca, a cała akcja potrwa do końca sierpnia. Tysiące marek i produktów w zaskakująco niskich cenach przyciągają miłośników najnowszych trendów i zakupów.   Domodi.pl […]

Czytaj więcej
Od czego sklep powinien zacząć działania w obszarze SEO?

Od czego sklep powinien zacząć działania w obszarze SEO?

Każdy nowy sklep powinien zacząć od zrozumienia jaką wartość oferuje dla użytkownika i jak ta wartość ma się do wyszukiwań, które ludzie wykonują w Google. Bez tej podstawy nie zbudujesz skutecznej strategii SEO z prostego powodu – czasy nalotów dywanowych (pozycjonowania się na wszystko i nic) się skończyły. Teraz szansa […]

Czytaj więcej
Polski E-commerce: nowy sezon i wyzwania

Polski E-commerce: nowy sezon i wyzwania

Choć dzisiaj już z dużym dystansem spoglądamy na wydarzenia, które miały miejsce w marcu, to nadal w branży e-commerce pojawiają się pytania dotyczące nadchodzących miesięcy. Po boom’ie na online oraz uwolnieniu handlu widać wyciszanie się dynamicznych wzrostów. Grupa Domodi przeprowadziła badanie, w którym sprawdziła, jak jej partnerzy, przeważnie z branż […]

Czytaj więcej
Digital marketing i e-commerce w branży beauty

Digital marketing i e-commerce w branży beauty

Maseczki, pomadki, preparaty do pielęgnacji cery i tak zwana kolorówka. Brokaty, kolory, oryginalne wzory. Marki kosmetyczne ścigają się w tym, aby podążać za trendami i żeby produkt stał się MUST HAVE domowej kosmetyczki. Zakłady produkcyjne marek beauty i agencje kreatywne tworzą przyciągające wzrok, innowacyjne, ekologiczne opakowania i nowe serie produktów, […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć dobre opisy produktów cz. 2

Jak tworzyć dobre opisy produktów cz. 2

Unikalny i odpowiadający na potrzeby grupy docelowej content, przedstawiony w optymalny sposób na stronie internetowej – w pierwszej części artykułu przeczytasz o tym, jak zadbać o fundamenty, budując efektywną sekcję produktową w swoim serwisie e-commerce. W tej odsłonie dowiesz się z kolei więcej o słowach kluczowych i perswazyjnym sposobie tworzenia […]

Czytaj więcej
Kody rabatowe naliczane od ceny bazowej

Kody rabatowe naliczane od ceny bazowej

Jak sklepy naliczają kody rabatowe? Istnieją różne podejścia do naliczania kodów rabatowych w sklepach internetowych. Najpopularniejsza metoda to naliczanie rabatu względem ceny podanej na stronie sklepu – niezależnie czy produkt został dodatkowo przeceniony (przekreślona cena bazowa i naliczony dodatkowy rabat). Takie podejście dla użytkownika jest najbardziej jasne, ponieważ otrzymuje po […]

Czytaj więcej