Blog - GRUPA DOMODI

Digital marketing i e-commerce w branży beauty

Digital marketing i e-commerce w branży beauty

Maseczki, pomadki, preparaty do pielęgnacji cery i tak zwana kolorówka. Brokaty, kolory, oryginalne wzory. Marki kosmetyczne ścigają się w tym, aby podążać za trendami i żeby produkt stał się MUST HAVE domowej kosmetyczki. Zakłady produkcyjne marek beauty i agencje kreatywne tworzą przyciągające wzrok, innowacyjne, ekologiczne opakowania i nowe serie produktów, […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć dobre opisy produktów cz. 2

Jak tworzyć dobre opisy produktów cz. 2

Unikalny i odpowiadający na potrzeby grupy docelowej content, przedstawiony w optymalny sposób na stronie internetowej – w pierwszej części artykułu przeczytasz o tym, jak zadbać o fundamenty, budując efektywną sekcję produktową w swoim serwisie e-commerce. W tej odsłonie dowiesz się z kolei więcej o słowach kluczowych i perswazyjnym sposobie tworzenia […]

Czytaj więcej
Kody rabatowe naliczane od ceny bazowej

Kody rabatowe naliczane od ceny bazowej

Jak sklepy naliczają kody rabatowe? Istnieją różne podejścia do naliczania kodów rabatowych w sklepach internetowych. Najpopularniejsza metoda to naliczanie rabatu względem ceny podanej na stronie sklepu – niezależnie czy produkt został dodatkowo przeceniony (przekreślona cena bazowa i naliczony dodatkowy rabat). Takie podejście dla użytkownika jest najbardziej jasne, ponieważ otrzymuje po […]

Czytaj więcej