Blog - GRUPA DOMODI

Jak pisać, żeby się klikało?

Jak pisać, żeby się klikało?

Chcąc napisać tekst, który nasi odbiorcy przeczytają (czy to klikając w wynikach wyszukiwania Google’a, w tytuły wiadomości e-mail, czy np. w posta udostępnionego na FB), przede wszystkim musimy ich poznać. Precyzyjnie zdefiniowana grupa docelowa to klucz do sukcesu. Przede wszystkim chodzi o język. Innym posługują się osoby w wieku 15 […]

Czytaj więcej
Na co zwracać uwagę inwestując w źródła ruchu?

Na co zwracać uwagę inwestując w źródła ruchu?

Kupując ruch chcemy wydawać jak najmniej, uzyskując maksymalnie dobre rezultaty. Brzmi jak plan? W idealnym świecie owszem. Pamiętaj jednak – rzeczywistość jest draniem i z ochotą podstawia nogę, przewracając intuicyjne rozumowanie. Różne kanały i sposoby pozyskiwania użytkowników Facebook daje nam możliwość darmowej promocji i generowania ruchu organicznego, poprzez publikowanie treści […]

Czytaj więcej
Jak tworzyć dobre opisy produktów? Cz. 1

Jak tworzyć dobre opisy produktów? Cz. 1

Jeśli zarządzasz serwisem e-commerce, Twoją największą wartością jest klient. Jego przyciągnięcie i zachęcenie do zakupu jest zależne w dużej mierze od contentu, jaki znajduje się na stronie Twojego sklepu internetowego. Sprawdź, dlaczego opisy produktów są tak istotne i jak powinno się je tworzyć. Dlaczego warto tworzyć unikalne opisy produktów? Głównym […]

Czytaj więcej
6 powodów, dla których warto rozwijać mobile

6 powodów, dla których warto rozwijać mobile

W autobusie, na spacerze, podczas zakupów – z urządzeń mobilnych korzysta się praktycznie wszędzie. Nie dziwi zatem fakt, że ponad 92% Polaków posiada telefon komórkowy, a już 50% wykorzystuje go także do robienia zakupów czy surfowania w sieci. To wyraźny sygnał dla przedsiębiorców, którzy swoje usługi powinni dostosować do dynamicznie […]

Czytaj więcej
Powakacyjny sezon w Domodi

Powakacyjny sezon w Domodi

Wakacje już za pasem, a my powoli szykujemy się do kolejnych akcji promocyjnych dla sklepów, które pojawią się na Domodi.pl już we wrześniu. W związku z tym przygotowaliśmy dla naszych partnerów biznesowych ankietę, aby dowiedzieć się jakie mają potrzeby, co planują na powakacyjny sezon i jakiego typu działania marketingowe chcieliby […]

Czytaj więcej
Nowość: Homebook.pl wprowadza kartę produktu

Nowość: Homebook.pl wprowadza kartę produktu

Już w sierpniu na Homebook.pl, w wersji mobilnej, zostanie uruchomiona funkcja o nazwie karta produktu. Kluczowym zadaniem karty jest atrakcyjne dla użytkownika, szczegółowe przedstawienie produktu. To nowoczesna wizytówka towaru, ale także marki lub sklepu. Takie rozwiązanie to podstawowy element budowania user experience. Dlatego też, przez ostatnie 365 dni nasi eksperci […]

Czytaj więcej
Domodi w pigułce

Domodi w pigułce

Wychodząc naprzeciw potrzebom oraz licznym zapytaniom naszych klientów, na stronie głównej Domodi.pl pojawiły się dwie nowe podstrony w kategorii Pomoc. “Jak działa domodi.pl” to zbiór informacji, który ma na celu przedstawić naszym użytkownikom jak przebiega ścieżka zakupowa w serwisie oraz jak możemy im pomóc w kompletowaniu wymarzonej garderoby czy wyszukiwaniu […]

Czytaj więcej
E-commerce fashion po pandemii

E-commerce fashion po pandemii

Grupa Domodi partnerem w edrone Partners Day! Już jutro wspólnie zastanowimy się nad tym, jak będzie wyglądała przyszłość e-commerce w okresie po pandemii oraz jak działać i myśleć już teraz, by nasza marka była jeszcze silniejsza. Paweł Piekarski – B2B Marketing Manager w Grupie Domodi opowie o tym, jak według […]

Czytaj więcej