Blog - GRUPA DOMODI

Wyniki E-ikon, rankingu sklepów GRUPY DOMODI

Wyniki E-ikon, rankingu sklepów GRUPY DOMODI

W tym roku, po raz pierwszy zorganizowaliśmy E-ikony, ranking sklepów Grupy Domodi. Konkurs powstał z myślą o sklepach i użytkownikach naszych serwisów. Poprzez organizację rankingu chcieliśmy wyróżnić naszych partnerów biznesowych, których działania i styl komunikacji są nieszablonowe i wyróżniają się na polskim rynku. Z drugiej strony, postanowiliśmy oddać głos użytkownikom, […]

Czytaj więcej
Odpowiedzialny design i ponadczasowe wnętrza – premiera albumu Homebook Design vol. 7

Odpowiedzialny design i ponadczasowe wnętrza – premiera albumu Homebook Design vol. 7

To już siódme wydanie książki, w której znalazły się najpiękniejsze wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z portalem Homebook.pl. Nowy album liczy aż 30 projektów i 255 stron – na każdej z nich czytelnicy odnajdą nie tylko inspirujące rozwiązania, ale i zachętę, by mieszkać bardziej świadomie i odpowiedzialnie.  Siódma edycja […]

Czytaj więcej
OCZEKIWANIE: tematem przewodnim 2 numeru Clue – magazynu Grupy Domodi

OCZEKIWANIE: tematem przewodnim 2 numeru Clue – magazynu Grupy Domodi

Czwarty kwartał roku rozpoczął się na dobre, a to oznacza tylko jedno – przed nami najważniejszy dla handlu okres. To także czas podsumowań, między innymi tego, czy osiągnęliśmy oczekiwane wyniki lub pozycje. Poniekąd, także dlatego słowo OCZEKIWANIE stało się motywem przewodnim, drugiego już numeru, online’owego kwartalnika Clue – magazynu Grupy […]

Czytaj więcej
Black Friday 2020, czyli najbardziej dochodowy dzień w roku dla Twojego e-commerce

Black Friday 2020, czyli najbardziej dochodowy dzień w roku dla Twojego e-commerce

Black Friday, czyli amerykańska “tradycja gorących wyprzedaży” zrzesza w Polsce coraz większe grono entuzjastów zakupów online oraz sezonowych promocji. W tym roku, z powodu panującej pandemii możemy spodziewać się dużo większego ruchu w kanałach online, niż miało to miejsce w ubiegłych latach.   Jak kupują i co kupują konsumenci? W […]

Czytaj więcej
Domodi sales week – osiem tygodni niepowtarzalnych promocji

Domodi sales week – osiem tygodni niepowtarzalnych promocji

Osiem tygodni, setki marek i tysiące kodów rabatowych, to unikalna, internetowa akcja promocyjna na Domodi.pl. Oferta dedykowana jest miłośnikom zakupów i łowcom okazji, którzy będą mogli skorzystać z atrakcyjnych zniżek na zakup produktów swoich ulubionych marek. Domodi Sales Week jest online’ową odpowiedzią na wyprzedaże z kodami rabatowymi, które dotychczas miały […]

Czytaj więcej
Współczynnik konwersji e-commerce. Czym jest konwersja w sklepach internetowych i jak ją zwiększyć?

Współczynnik konwersji e-commerce. Czym jest konwersja w sklepach internetowych i jak ją zwiększyć?

Rynek e-commerce w Polsce rośnie w szybkim tempie, stając się bardziej dojrzały i dostosowany do potrzeb klienta. Będąc właścicielem, menedżerem czy opiekunem sklepów internetowych konieczne jest zrozumienie działania e-biznesu i jak właściwie go monitorować. Jednym z najważniejszych wskaźników efektywności naszych działań jest współczynnik konwersji, zwany też z angielska Conversion Rate […]

Czytaj więcej
Nominacja w konkursie E-commerce Awards Polska 2020

Nominacja w konkursie E-commerce Awards Polska 2020

W tym roku zostaliśmy nominowani do nagrody w kategorii e-usługi “Best marketing tool” spośród kilkudziesięciu firm w Polsce. Wyróżnienie otrzymaliśmy za skalowanie sklepów internetowych z branż: home&decor oraz fashion. Wzmacniając intencje zakupowe użytkowników, kierujemy ruch do sklepów internetowych naszych partnerów biznesowych, w celu realizacji transakcji zakupowych. Za cel naszych działań […]

Czytaj więcej
Link building dla sklepu internetowego – jak i jakie odnośniki pozyskiwać do pozycjonowania domeny e-commerce?

Link building dla sklepu internetowego – jak i jakie odnośniki pozyskiwać do pozycjonowania domeny e-commerce?

Link building, czyli pozyskiwanie linków, to jeden z najważniejszych elementów SEO, który pozytywnie wpływa na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce. Skąd pozyskać odnośniki do sklepu internetowego, żeby podnieść jego pozycję i zwiększyć ruch organiczny? Jak prowadzić skuteczny link building, który przełoży się na lepszą sprzedaż?   Link building – krótka […]

Czytaj więcej