W 2018 roku do e-sklepów współpracujących z Grupą Domodi przepłynęło 325 mln zł

W 2018 roku do e-sklepów współpracujących z Grupą Domodi przepłynęło 325 mln zł

Rok 2018 w handlu to rosnąca baza przedsiębiorstw i startupów skupionych wokół e-commerce. Intensywny wzrost firm w tym obszarze, spowodował dynamiczny rozwój rynku, a wraz z nim marketplace’ów. Rozszerzyły one swoją działalność oferując nie tylko aktywne zarządzanie produktami, ale także dotarcie do wielomilionowej, zorientowanej na zakup grupy odbiorców. W ciągu 2018 roku Polacy wydali łącznie 325 mln zł w sklepach e-commerce, do których trafili za pośrednictwem trzech serwisów Grupy Domodi.

Serwisy Grupy Domodi działają aktywnie na dwóch płaszczyznach: fashion i home&decor, jako markeplace’y, które są konglomeratami ofert z danej branży. Na trzech serwisach swoje oferty zamieszcza łącznie 927 sklepów partnerskich, a ich ilość ciągle się zwiększa. W 2018 roku z portfeli Polaków do sklepów e-commerce współpracujących z Grupą Domodi przepłynęło 325 mln zł, odpowiednio: 184 mln na Domodi.pl, 78 mln na Allani.pl oraz 63 mln na Homebook.pl.

Jak będzie wyglądał nowy rok?

W 2019 roku będziemy w Grupie Domodi rozwijać bazę naszych partnerów - sklepów. Chcemy położyć na to mocny akcent. Wraz z tym, planujemy również szereg działań pod wspólnym hasłem "jakość". Pragniemy, aby nasi partnerzy otrzymywali najwyższej jakości obsługę oraz szeroki zakres wsparcia dla swoich biznesów.

Mówi Agnieszka Janota, dyrektor komercjalizacji w Grupie Domodi.

Naszą ofertę skierujemy do różnych grup sklepów, aby każdy partner mógł znaleźć u nas usługę dopasowaną do swoich aktualnych wymagań.

W przypadku e-commerce budowanie wizerunku i potrzeb zakupowych działaniami online to podstawa. Największe zmiany zanotowała branża w działaniach reklamowych obejmujących social media, czyli obszar, który nadal najskuteczniej buduje potrzeby zakupowe użytkowników i pozwala umacniać wizerunek firmy.

Treści reklamowe w mediach społecznościowych od dawna przestają być tylko reklamą, a stają się treściami natywnymi.

Mówi Paweł Lewkowicz, social media performance manager w Grupie Domodi.

A w 2019 roku zmian ma być jeszcze więcej. Jak przygotowują się na nie polskie ecommerce?

Nowy rok, to nowe wyzwania stojące przed Grupą Domodi. Te, które należy zaliczyć do najważniejszych to jeszcze większa praca z kreacją i nowe podejście do formatów video i live. Drugie wyzwanie to targetowanie - bardziej wnikliwe i precyzyjne. Jego zadaniem będzie pogłębienie lejka zakupowego, dopasowanie komunikatu reklamowego oraz wykorzystanie zachowań użytkowników