Rekordowy weekend sprzedaży w Grupie Domodi

Rekordowy weekend sprzedaży w Grupie Domodi

Choć to dopiero półmetek rabatowej akcji na platformach Grupy Domodi (domodi.pl, allani.pl oraz homebook.pl), to już pierwsze 3 dni pozwoliły pobić zeszłoroczne efekty sprzedażowe. Czarny piątek, tym samym, zmienił się w Złoty piątek!

W tym roku Grupa Domodi postawiła na intensywną, trwającą tydzień akcję sprzedażową o nazwie Black Week, zakładając jednocześnie, że w jej trakcie zazębiają się Black Friday i Cyber Monday. Kierując się oczekiwaniami i preferencjami użytkowników, właściciel trzech platform e-commerce’owych zaprosił sklepy partnerskie z branży fashion oraz home&decor do przedłużenia ich promocji. Całe wydarzenie zakończy się 5.12.2019 roku.

Ale już dzisiaj wiadomo, że 3 dni intensywnych rabatów i komunikacji nastawionej na użytkownika - procentują!

Potencjał zakupowy tkwi w modzie

Od piątku do niedzieli konsumenci realizowali intensywnie swoje zakupy on-line. Najpopularniejszą branżą w tym okresie okazała się moda, a w niej: odzież, obuwie i dodatki. Wśród najchętniej klikanych kategorii na domodi.pl i allani.pl znalazły się: sukienki, botki oraz kurtki damskie. Tym samym, dwa flagowe serwisy Grupy Domodi związane z tą gałęzią handlu: domodi.pl oraz allani.pl wygenerowały wysoki ruch dla sklepów i marek partnerskich, z którymi współpracują.

Według danych za okres 29.11-01.12.2019:

  • obie platformy odwiedziło łącznie 2 169 344 użytkowników
  • wygenerowali oni 3 080 599 sesji w online’owych brandach
  • łączne GMV wygenerowane dla partnerów tych dwóch e-commerce’ów już teraz liczone jest osadzoną w milionach złotych kwotą.

Przypomnijmy, że akcja rabatowa nadal trwa, finalne jej wyniki poznamy 8.12.2019 roku, a podane szczątkowe dane dotyczą tylko serwisów z branży fashion.

Cała Polska na (wirtualnych) zakupach

Z roku na rok ich liczba wzrasta, pozostawiając z tyłu klasyczną formę - zakupów offline. Oczywiście, niezmiennie prym w tej dziedzinie wiodą kobiety, które także podczas tej akcji rabat

owej wykazywały wyższy potencjał zakupowy niż mężczyźni. Szukanie i wyłapywanie okazji w sieci, to już dzisiaj domena nie tylko młodych. W tych 3 dniach najaktywniejszą grupę stanowiły osoby w wieku 25-44 lat, a stosunkowo niedaleko za nimi uplasowała się grupa 55-64.

Ruch na samym domodi.pl pochodził z każdego zakątka Polski. Najwięcej osób aktywnych w okresie 3 dni akcji rabatowej pochodziło z województwa mazowieckiego (35% ruchu). W następnej kolejności znalazły się woj.: śląskie (17%), małopolskie (10%), wielkopolskie (8%), dolnośląskie (7%), pomorskie (6%), łódzkie (5%), lubelskie (4%), podkarpackie (3%) i kujawsko-pomorskie (2%).