Rekordowy Black Weekend w Grupie Domodi

Rekordowy Black Weekend w Grupie Domodi

Już na stałe w polskich kalendarzach zagościł termin “Black Friday”. Wygląda na to, że w tym roku Polacy pobili zakupowe rekordy. Imponujące wyniki sprzedażowe za cztery dni (22-25.11.) zanotowały serwisy Grupy Domodi: fashion Domodi.pl i Allani.pl, a także home&decor Homebook.pl. Jak kupowali użytkownicy w sieci?

Szybko i zdecydowanie. Tak podejmowane były decyzje zakupowe. Domodi.pl już od czwartku, w swoich kanałach, komunikowało obniżki aż do 80%. W naszej akcji Black Friday wzięło udział ponad 130 sklepów z branży fashion i home&decor, w tym największe sklepy on-line w w/w kategoriach. Wszystkim naszym partnerom dostarczyliśmy wyjątkowo dobrze konwertujący ruch, który będzie procentował u nich przez kolejne dni, a nawet miesiące.

Aktywna współpraca naszych handlowców z partnerami podczas trwania całej akcji spowodowała, że wygenerowaliśmy w sklepach wyjątkowo wysokie przychody. Szacujemy, że sięgnęły one łącznie ponad 8 mln złotych - mówi Agnieszka Janota, dyrektor ds. komercjalizacji w Grupie Domodi. Wyłącznie w black weekend platforma Domodi.pl pozwoliła wygenerować partnerom 4 mln przychodu, co pokazuje 32% wzrost w porównaniu do 2017 r.

Serwis Allani.pl, który również szeroko komunikował sezonową obniżkę, zanotował wzrost użytkowników o 30%, a GMV wygenerowane swoim partnerom wyniosło 2,2 mln złotych, czyli o 21% więcej niż w zeszłym roku. Jak wynika z powyższych danych - Black Friday w 2018 roku należał zdecydowanie do branży fashion. Również w branży home&decor można było zauważyć wzrosty spowodowane tematyczną promocją. Serwis Homebook.pl zanotował wzrost użytkowników o 20%, w porównaniu z rokiem poprzednim.

Kulminacyjnym momentem dla sprzedaży okazała się niedziela, kiedy to padły historyczne rekordy Grupy Domodi: - Jesteśmy obecni na rynku od 7 lat, ale nigdy wcześniej nie wygenerowaliśmy łącznie ani takiego ruchu, ani takiego przychodu w tak krótkim czasie - mówi Paweł Lewkowicz, social media performance manager w Grupie Domodi. - To pokazuje, że obrana i zaprojektowana przez nas strategia działań przynosi efekty. - podsumowuje.