Już w sierpniu na Homebook.pl, w wersji mobilnej, zostanie uruchomiona funkcja o nazwie karta produktu.

Kluczowym zadaniem karty jest atrakcyjne dla użytkownika, szczegółowe przedstawienie produktu. To nowoczesna wizytówka towaru, ale także marki lub sklepu. Takie rozwiązanie to podstawowy element budowania user experience. Dlatego też, przez ostatnie 365 dni nasi eksperci testowali funkcjonowanie karty produktowej, aby była ona, tak dla użytkownika jak i dla naszych partnerów, efektywnym narzędziem sprzedażowym. Taki zabieg to element realizacji przez Homebook.pl strategii user i mobile first.

Jakie korzyści niesie za sobą wdrażane rozwiązanie?

Karta produktu ma za zadanie wesprzeć użytkownika w podjęciu decyzji zakupowej, dzięki czemu dostarczany przez nas ruch będzie jeszcze bardziej wartościowy, a potencjał zakupowy – wyższy.

Niebawem przedstawimy więcej szczegółów odnośnie wdrażanej karty produktowej. W razie pytań – zapraszamy do kontaktu ze swoim opiekunem.