W domodi.pl i allani.pl wdrażamy zmiany z myślą o użytkownikach oraz o sklepach. W naszych serwisach podkreślamy aspekty bezpieczeństwa, gdyż jest to jeden z ważniejszych czynników wpływających na wybory zakupowe w sieci. Ponadto rozpoczęliśmy również akcje tematyczne promujące kody rabatowe oraz asortyment odpowiadający na aktualne potrzeby użytkowników.
Jakie korzyści niesie za sobą akcja BEZPIECZNE ZAKUPY?
Dla sklepu:
- Wyróżnienie oferty sklepu
- Budowanie zaufania do sklepu
- Promocja produktów oznaczonych etykietą
Dla użytkownika:
- Wyróżnienie ofert, które spełniają aktualne potrzeby użytkowników
- Interesujące artykuły dotyczące bezpiecznych zakupów.
Wszystkie produkty sklepu spełniającego nasze kryteria oznaczone są etykietą „Bezpieczne zakupy”
Aby oferta została oznaczona etykietą, sklep musi spełniać kryteria związane z formami płatności i sposobami dostawy:
- paczkomat lub kurier (bezdotykowy odbiór),
- płatność z góry
- wydłużony czas na zwrot lub darmowy zwrot
Jeżeli Twój sklep spełnia kryteria, a nie został oznaczony, poinformuj nas: jakosc@domodi.pl
Promujemy kody rabatowe
To idealny moment również na promocję oferty przy użyciu kodów rabatowych w Domodi i Allani. Od 01. kwietnia pokazujemy użytkownikom najlepsze modowe okazje bez wychodzenia z domu i zachęcamy ich do skorzystania ze zniżek.
Główne korzyści z kodów rabatowych:
- dzięki wyróżnieniu produktów, przyciągasz wzrok użytkowników – to wyższe CTRy produktów oznaczonych fioletową etykietą z informacją o wysokości kodu rabatowego
- większa liczba wyświetleń Twoich produktów i trafianie do użytkowników korzystających z filtra Kody rabatowe
- pozyskiwanie użytkowników zainteresowanych konkretnymi produktami i promocją w sklepie.
By wzbogacić swoją ofertę na Domodi i Allani i dodaj kod wypełniając krótki formularz w panelu sklepowym.
Dodaj kod rabatowy -> https://panel.domodi.pl/coupons/addcoupon
Aby oferta została oznaczona etykietą, sklep musi spełniać kryteria związane z formami płatności i sposobami dostawy: paczkomat lub kurier (bezdotykowy odbiór), płatność z góry wydłużony czas na zwrot lub darmowy zwrot Dodatkową wartością dla użytkowników, którą podkreślamy jest darmowy zwrot – jest on dodatkowo wyeksponowany na karcie produktu. Jeżeli Twój sklep spełnia kryteria, a nie został oznaczony, poinformuj nas: jakosc@domodi.pl
Nowa akcja #HomeWear
Startujemy z akcją promowania wybranych kategorii produktów, które są dostosowane do obecnych trendów zakupowych na rynku e-commerce, czyli do potrzeb użytkowników przebywających w swoich domach.
To dobry moment na uaktualnienie oferty w pliku XML i udostępnienie nam produktów z dostępnej poniżej listy kategorii. Dodatkowo warto zadbać o wysoką jakość przekazywanych danych, czyli o dużą ilość zdjęć oraz bogaty opis produktu – wpłynie to pozytywnie na wyniki sklepu.
Dla niej:
- dresy
- legginsy
- piżamy
- kapcie
- odzież sportowa
- szlafroki
Dla niego
- dresy
- piżamy
- kapcie
- odzież sportowa
- szlafroki
Dla dziecka
- odzież dziecięca
- kapcie
- szlafroki
- odzież niemowlęca
Promujemy interesujący content
Nie tylko artykuły dotyczące niezbędnych produktów, ale także bardziej ogólne i lifestyle’owe treścii.
Przykładowe tematy artykułów:
- Trenuj w domu
- Jak się ubrać na HomeOffice
- Jak bezpiecznie kupować online
- Porady dla kupujących
- Kurier czy Paczkomat?
Wspieramy merytorycznie!
Chcemy działać na wielu płaszczyznach, więc oprócz prowadzonych akcji staramy się również przekazać naszym partnerom wiedzę ekspercką. W ramach tych działań stworzyliśmy poradnik “E-commerce w czasie koronawirusa” (dostępny tutaj: https://b2b.grupadomodi.pl/grupa-domodi-wspiera-poradnik) oraz publikujemy cykliczne raporty z aktualnymi informacjami z rynku, które można pobrać na naszej stronie (tutaj: https://b2b.grupadomodi.pl/grupa-domodi-wspiera-raport )