Homebook wyróżniony przez Prowly - case study

Homebook wyróżniony przez Prowly - case study

Przeczytajcie, opracowane przez Prowly, case study o wykorzystaniu biura prasowego, jako narzędzia do budowania eksperckiego wizerunku marki. Odpowiadamy, jak wychodzić naprzeciw oczekiwaniom odbiorców oraz jakie treści są kluczowe w naszej komunikacji.

Biuro prasowe pełni dziś nie tylko rolę wizytówki, ale przede wszystkim – jest wirtualną redakcją i płaszczyzną aktywnego dialogu pomiędzy brandem a grupami docelowymi. W dyskusjach nad tym, jak wychodzić naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, najczęściej pojawia się hasło: wartościowy content. Jego definicja według Homebook.pl to przede wszystkim treści użyteczne z perspektywy wybranych interesariuszy serwisu – dziennikarzy, blogerów, partnerów biznesowych i architektów wnętrz.

Dostarczanie wiedzy na temat aktualnndów czy zjawisk w świecie designu to clue działań komunikacyjnych marki Homebook.pl Realizujemy ten cel poprzez opracowywanie comiesięcznych raportów tematycznych, powstających w oparciu o wyniki badań ankietowych, w których pytamy średnio 1000 respondentów o ich indywidualne preferencje dotyczące wystroju wnętrz. Cykliczne, wysokojakościowe, eksperckie treści, opatrzone infografikami to bardzo efektywna forma dotarcia do odbiorców marki.

Przeczytaj całe case study tutaj!