Grupa Domodi objęła patronatem konkurs KONCEPTY!

Grupa Domodi objęła patronatem konkurs KONCEPTY!

Młode, świeże podejście. Nieoczywiste pomysły na rozwiązywanie codziennych problemów oraz zapał i chęć do tworzenia. W Grupie Domodi bardzo to cenimy - szczególnie wśród młodych ludzi. Wierzymy, że to właśnie oni, ze swoim nieszablonowym podejściem, mogą stworzyć w przyszłości niesamowite projekty. Chcielibyśmy więc dawać im przestrzeń oraz towarzyszyć w trakcie twórczych zmagań, dlatego też objęliśmy patronatem konkurs KONCEPTY, organizowany przez koło naukowe Common z Uniwersytetu Wrocławskiego.

KONCEPTY polegają na rozwiązaniu briefu strategicznego lub kreatywnego opracowanego przez Domodi. Do konkursu zgłaszają się 2-3 osobowe zespoły. Może wziąć w nim udział każdy student, kształcący się pod kątem brandingu, marketingu i ogólnie pojętej reklamy. Na zwycięzców czeka nie lada nagroda, bo roczny pakiet kursów Skillshare.

Z przesłanych prac konkursowych komisja wyłoni 3 zwycięskie ekipy, które przedstawią swoje pomysły 25 marca we wrocławskim Surowcu. Tam jury, w którego składzie zasiądą przedstawiciele agencji reklamowych oraz oczywiście reprezentantki Grupy Domodi - Marta Kaleta-Domaradzka (brand&communication coordinator w Grupie Domodi) i Ewelina Saja (specjalistka do spraw marketingu i PR w Grupie Domodi).

KONCEPTY to nie tylko konkurs, to też przedsmak zadań, z którymi uczestnicy być może będą musieli zmierzyć się w życiu zawodowym! Zapraszamy do wzięcia udziału lub śledzenia poczynań uczestników!