Działania Domodi.pl docenione przez Facebooka

Działania Domodi.pl docenione przez Facebooka

Facebook docenia aktywność swoich biznesowych partnerów z Polski. Wśród nich znalazł się e-commerce należący do Grupy Domodi. Platforma Domodi.pl, bo o niej mowa, daje użytkownikom możliwość wyszukania określonych części garderoby z 450 sklepów i marek. Marka aktywnie prowadzi działania w social media, a liczba fanów na jej profilach liczona jest w milionach. Tak samo jak kwoty przeznaczane na działania performance’owe. To właśnie podejście osób odpowiedzialnych za wdrażanie i realizację działań zyskało uznanie social mediowego giganta.

Domodi.pl stale szuka sposobu na efektywne skalowanie działań w obszarze kampanii performance na Facebooku. W połowie 2018 roku specjaliści odpowiedzialni za ten temat zdecydowali się na zmianę strategii w strukturze i zarządzaniu swoimi kontami reklamowymi.

Praca z ROI Hunter pozwoliła nam w pełni wykorzystać wszystkie możliwości, jakie Facebook oferuje reklamodawcom, sprawiając, że nasze kampanie stały się bardziej oszczędnymi pod względem czasu i kosztów. – mówi Paweł Lewkowicz, VP Business Growth, Grupa Domodi. – Dzisiaj poświęcamy tylko połowę z czasu, który wcześniej przeznaczaliśmy na analizę wyników kampanii, a nasz zespół, dzięki narzędziom automatyzacji ROI Hunter, codziennie oszczędza cenne godziny na tworzeniu reklam – dodaje.

ROI Hunter i Domodi.pl dokonali podziału użytkowników wg.: płci, dzięki czemu mogli jeszcze lepiej dopasować produkty wyświetlane w reklamach. Piksel zamieszczony na Facebooku dodatkowo umożliwił ROI Hunter zidentyfikowanie najsilniejszych produktów, aby można było zastosować automatyczne reguły, które pokazywałyby najbardziej popularny asortyment osobom odwiedzającym witrynę. Dynamizacja kampanii, przebudowa lejka zakupowego i wykorzystanie dedykowanego narzędzia do automatycznego zarządzania budżetami okazały się korzystnymi dla biznesu decyzjami strategicznymi.

Udało nam się zwiększyć skalę działań i odpowiedzieć na rosnące potrzeby naszego serwisu. Sukces osiągnęliśmy dzięki, z jednej strony postawieniu na dotarcie do nowych użytkowników w kampaniach prospektingowych, a z drugiej - zadbaniu o przeprowadzenie, pozyskanego już, użytkownika przez strukturę lejka do samej konwersji. - podsumowuje Paweł Lewkowicz.

Tym sposobem polska platforma modowa online była w stanie zwiększyć swoją aktywność reklamową o ponad 17%, a dzięki dynamicznym reklamom o 51% wzrósł współczynnik klikalności. To pozwoliło wygenerować 9,48% wzrost współczynnika konwersji. Cały zabieg i jego realizacja nie pozostały niezauważone przez Facebook’a, który docenił to i wspólnie z marką przygotował Business Success Story.

Przeczytaj całe case study!